Konkurs na logo Naszej Szkoły

Uwaga! Uwaga! Ogłaszamy konkurs na logo Naszej Szkoły.

Poniżej przedstawiamy regulamin konkursu.

Organizator:

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Popowie Borowym

Cel i przedmiot konkursu:

  • Rozwijanie kreatywności uczniów.
  • Doskonalenie umiejętności informatycznych i plastycznych.
  • Rozbudzenie zainteresowania postacią Marii Konopnickiej.
  • Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Popowie Borowym.
  • Logo wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

Forma prezentacji pracy konkursowej:

  • Prace można wykonać ręcznie na formacie A4 lub w dowolnym programie do edycji grafiki komputerowej (zapisane na nośniku i wydrukowane w formacie A4).
  • Logo powinno  charakteryzować się następującymi cechami:

– być czytelne,

– być łatwo identyfikowalne dla naszej Szkoły,

– wzbudzać pozytywne emocje.

Warunki uczestnictwa w konkursie:

  • Konkurs trwa od 21.03.2023 r. do 21.04.2023 r.
  • Podpisane prace na drugiej stronie (imię, nazwisko, klasa) należy dostarczyć w powyższym terminie do nauczyciela p. Cezarego Pietrzaka lub do sekretariatu.
  • W konkursie mogą brać udział uczniowie wszystkich klas Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Popowie Borowym.
  • Projekty konkursowe mogą być realizowane tylko indywidualnie.
  • Uczestnik konkursu zrzeka się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Popowie Borowym.
  • Osoby składające zgłoszenie w ramach konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych.
  • Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

Rozstrzygnięcie konkursu:

  • Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, powołaną przez Dyrektora Szkoły.
  • Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda. Organizator zastrzega sobie prawo przyznania wyróżnień z podziałem na kategorie, klasy 0-II , IV-V, VII-VIII.
  • Informacja o wynikach konkursu i nagrodzonym autorze zostanie opublikowana na stronie internetowej Szkoły.
  • Po rozstrzygnięciu konkursu zostanie zorganizowana wystawa prezentująca wszystkie prace.
  • Nagrody będą wręczone podczas uroczystości Dnia Patrona dnia 19.05.2023 r.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dopracowania lub zmodyfikowania zwycięskiego projektu oraz do nierozstrzygnięcia konkursu.

 

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!

                                                                                                                                                                                                                            Organizatorzy

 

Przewiń w górę